Disappointment/Sorrow/Helplesness (失望/憂愁/無奈)

I can't believe it! - 我真不能相信!
It's unfair! - 太不公平了!
I feel bad. - 我很難受.
I'm fed up. - 我實在很厭倦了.
I just can't make it! - 我真的受不了!
I've had enough. - 我已經受夠了.
I wise I knew. - 但願我知道.
It's hopeless. - 這是無望的了.
I'm feeling down. - 我心情很壞.
I's very disappointed. - 我非常失望.
I hate to say it,... - 我極不願說, ...
Sad to say,... - 遺憾地說,...
Why me? - 為何偏偏是我!
It's not good enough. - 還是未如理想.
Everything's wrong! - 甚麼也不對勁!

Blogged with Flock

留言

此網誌的熱門文章

Starting the presentation (開始陳述)

婚宴座位編排

婚姻登記處地點、時間