Explaining one's own case(交代自己的情況)

I didn't do it. - 不是我做的.
I've got it. - 我想通了.
I see. - 我明白了.
We can manage. - 我們應付得來.
I'm in good shape. - 我的身體狀況很好.
I've got no choice. - 我別無選擇.
I've no idea. - 我沒有頭緒.
I'm serious. - 我是認真的.
I've never heart of that. - 我從沒聽聞過.
You can count on me. - 你可信賴我.
Not that I know of. - 據我所知就不是.
I know nothing about it. - 我對這事一無所知.
It's not my fault. - 這不是我的過錯.
I only have myself to blame. - 我只責怪自己不好.
I've had second thoughts. - 我改變了主意.

留言

此網誌的熱門文章

Starting the presentation (開始陳述)

婚宴座位編排

婚姻登記處地點、時間