Request (請求)

Leave me alone, please! - 請不要管我!
Give me a break! - 不要再煩我吧!
Let me through, please! - 請讓我通過!
Pardon, please. - 請再說一遍.
Don't push me! - 不要催逼我!
Could you lend me a hand? - 你可否幫忙?
Do me a favour, please. - 請幫我一個忙.
Just a moment. - 等一等.
Hold it! - 不要掛線 / 停一停
Faster, please! - 快一點吧!
Would you stop it, please? - 請你停止吧!
Don't blow it, please. - 請不要壞事.
Don't do this to me, please. - 請不要這樣對待我.
Don't make me do it. - 別要我去做.
Give me another chance, please. - 請多給我一個機會.

留言

此網誌的熱門文章

Starting the presentation (開始陳述)

婚宴座位編排

婚姻登記處地點、時間